Sunday, 16 September 2012

ERRR...??


Macam biasa, bila dah kumpul duit sekolah sehingga mencecah RM50, mulalah berangan-angan nak beli macam-macam buku..padahal saya bukannya rajin membaca sangat, bwahahahahahaha!!!! masa ni, saya cadang nak beli Kamus Dewan (sebab kat rumah ada kamus dewan lama)..dengan berkobar-kobar, saya turun bandar untuk beli..hehew! tapi ada perkara yang bawak suey pula..
=,=''


entah macam mana pula saya terlanggar pekerja salah satu pasaraya di bandar tu..terjelepok jatuh dah..><" sakit tau tak! nasib baiklah pekerja tu mengakui kesalahannya...


risau juga pekerja tu kalau saya tercedera ke..haha tapi apa yang buat saya bengang bila dia pujuk dengan cara........................



=,=''
hoii...tak nampak ke aku tengah pakai kain merah? AKU TINGKATAN 6, tahu!!! bukan kanak-kanak yang kena sodok gula-gula..
tapi rezeki, kan? takkan nak tolak..saya pun ambil ajelah gula-gula tu...ghahaha!!!

**kadang2 wajah seseorang memang mengelirukan...xD









:')
buat insan yang sedang menghadapi dugaan berat...