Sunday, 16 September 2012

ERRR...??


Macam biasa, bila dah kumpul duit sekolah sehingga mencecah RM50, mulalah berangan-angan nak beli macam-macam buku..padahal saya bukannya rajin membaca sangat, bwahahahahahaha!!!! masa ni, saya cadang nak beli Kamus Dewan (sebab kat rumah ada kamus dewan lama)..dengan berkobar-kobar, saya turun bandar untuk beli..hehew! tapi ada perkara yang bawak suey pula..
=,=''


entah macam mana pula saya terlanggar pekerja salah satu pasaraya di bandar tu..terjelepok jatuh dah..><" sakit tau tak! nasib baiklah pekerja tu mengakui kesalahannya...


risau juga pekerja tu kalau saya tercedera ke..haha tapi apa yang buat saya bengang bila dia pujuk dengan cara........................



=,=''
hoii...tak nampak ke aku tengah pakai kain merah? AKU TINGKATAN 6, tahu!!! bukan kanak-kanak yang kena sodok gula-gula..
tapi rezeki, kan? takkan nak tolak..saya pun ambil ajelah gula-gula tu...ghahaha!!!

**kadang2 wajah seseorang memang mengelirukan...xD









:')
buat insan yang sedang menghadapi dugaan berat...



2 comments:

  1. tu maksudnya masih comel lagi la tu... huhu. ;P



    bukan ke budak pompuan suke kalau still dianggap chumel? even bile dah masuk U??

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke suka? kenapa saya tak suka ek? haha!!
      sebab saya nak nampak macam matang..tapi....><"

      Delete