Monday, 14 May 2012

BULAN YANG SIBUK

SOALAN: Apakah perasaan anda apabila menginjak ke bulan Mei ini?





SOALAN: Adakah bulan ini merupakan bulan terbaik anda? Berikan sebabnya.

bulan terbaik? bolehlah..sebab bulan ni bulan Istiadat Konvokesyen UiTM untuk kakak saya..hehew! dapatlah saya pergi jalan2 masa ke Shah Alam nanti..hahax. lepas tu, rasanya macam nak raikan Hari Guru kat SK Bakri Batu 5 la..rindu betul kat cikgu2..X) dan lagi satu, bulan ni pun bulan kelahiran saya..yeahoo!!! tapi selalunya rama tak ingat dengan tarikh lahir saya ni..huk3..



SOALAN: Dengar kata, bulan ni bula sibuk Yayah. Betulkah?

bulan sibuk? BETULL!!!! bulan terpaling terganas tersangat sibuk!! sebab saya sibuk berusaha untuk mendapatkan lesen motor..arghh!! geram betul naik motor ni..asyik jatuh aje.. selain tu, saya sibuk buat cerpen untuk Sayembara Penulisan Novel, Cerpen danPuisi dalam kategori cerpen..setakat ni saya baru aje siapkan tiga cerpen dalam dua bulan ni..tak tahulah sempat siapkan ke tak. dahlah kena buat novel lagi..arghh!!! takde masa beb..lagi bertambah sakit hati bila langsung tak ada feel dalam mana2 scene cerpen..arghh!!! sangat menyakitkan hati~~




SOALAN: owhh..okey. Soalan terakhir. Berikan sepatah dua kata sebelum wawancara ini berakhir.

Selamat tinggal (kata sepatah dua kata..ni dah dua kata la ni..hahax!)







disebabkan bulan ni terlalu sibuk, mungkin saya tak buat entry baru lepas ni...maaf tau!
(T__T)


7 comments:

  1. lesen moto? jatuh kat titi ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah...fail la kat situ..asyik jatuh terhempap moto jew..
      (T__T)
      aik macam mana uncle tau?

      Delete
    2. huhuhuhu... mmg part titi tu yg susah..
      susah nak belen... semua org ckp camtu...
      huhuhu..


      gudluck ya....

      Delete
    3. huwaa!! dah tak tau nak buat apa dah..hari2 kena maki dgn cikgu lesen tu..huk..
      sabo je la..(Y_Y)

      Delete
  2. yayah, nak itot g konvokesyen. tak pena pegi. nak rase jugak. yelaa, orang takde kakak takde abang, memang cam ni. hukhuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yana...don't worry beb..nanti aku post entry tentang konvokesyen..best ue memang best cume melenguhkan lutut ko ar..hahax!!
      don't worry..nnt aq bagi bayangan utk ko~~

      Delete
    2. yes3!! dapat ar jugak tengok-2 kan dan gambarkan sendiri. huhu.

      Delete