Friday, 25 May 2012

AKTIVITI LEPAS TRIAL SPM~

assalamualaikum..aha..terasa nak cerita tentang peperiksaan Percubaan SPM 2011 pula tiba2, hahax! masa ni, kitorang (pelajar aliran sains) dah habis peperiksaan. bila dah habis aje, mulalah aksi jerit-menjerit (padahal trial aje, belum peperiksaan sebenar lagi..hahax!).. pelajar aliran sastera cemburu aje tengok kitorang..hahax!





dewan peperiksaan kitorang kat blok D. pelajar aliran sains semua duduk kat dewan peperiksaan manakala pelajar aliran sastera pula duduk kat tingkat atas blok D. asalnya, tempat kitorang tu budak form 3 yang duduk. bila kitorang dah habis periksa, budak form 3 akan duduk kat kelas atas diorang esoknya. pelajar aliran sastera pula akan ambil peperiksaan kat tempat kitorang (dewan peperiksaan). errr..korang boleh bayangkan, kan?
jadi, di situlah saya mula berfikir.........................






saya conteng hampir 90% ruang papan putih dan berhasrat agar budak form 3 penat nak padam esok..hahax!! kejam kan dapat kakak senior macam saya ni..hahax! dan keesokan harinya............






adehh....segannya!


**jangan terlalu suka mendengki orang lain..nanti lama kelamaan kita sendiri akan terkena batang hidung sendiri..umpama meludah ke langit, terjatuh ke muka sendiri...><"







saya rasa betul2 terharu bila ada satu blog itu amat kagum dengan cerita2 dalam blog saya..kepada pemilik blog, yayah ucapkan bebanyak terina kasih!! yayah hargai anda~~


kalau nak tahu blog tu tulis apa,

6 comments:

  1. hakhakhak... tu laaaaaaaaaa....
    kalau aku jd cikgu habis aku denda ko lari keliling padang... hueheuheuheu

    ReplyDelete
    Replies
    1. alamak uncle..jangan maa...
      nanti saya mogok tak mau amek pekse..hahax!

      Delete
  2. Haihh patot la aku tengok apesal la aku dapat traffic dari blog ko.. Rupanya ni la =.="

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahax! takpe lah..sekali sekala promote blog kau..
      xP

      Delete
    2. Yayah.. blog k0 skrg ni cantik.. sedap mata untuk membaca :)

      Delete
  3. lawak ke?

    ReplyDelete