Thursday, 26 April 2012

~~Pertandingan Silat Kembali~~

assalamualaikum!
dalam bulan april ni, saya rasa seronok sebab saya berpeluang ajar jurus puteri untuk sekolah saya sendiri..hehew! agak takutlah juga sebab saya tak berapa ingat langkah2 masa saya masuk pertandingan dulu..jadi bila ajar budak2 jurus, agak kekok sikit..hehe. selama beberapa hari saya ajar diorang, alhamdulillah diorang memang banyak memahami..untung betul saya dapat anak murid macam diorang ni..hahax!! 

25 april (semalam), pertandingan tu dah bermula..mula2 kategori solo dan tempur dulu..jurus pula buat pada 26 april esoknya pula. jadi maknanya jurus peteri saya bolehlah rehat2 jap..haha..serius, diorang yang bertanding, saya pula yang nervous..haha!! saya sempat juga snap2 gambar kesemua peserta silat daerah muar-ledang ni..(^_^) sorry yew, bersepah sikit susunan gambar ni..ngee~

Kategori Solo Putera & Puteri






















Kategori Tempur Putera & Puteri























setakat ni, wakil solo & tempur dalam sekolah saya semua buat mantap!! faiz, raja & fazeera memang buat bersungguh2 kali ni..hari ni (26/4) kategori jurus saya pula yang bermula..tapi entry lainlah nanti yew..hari ni nak cerita pasal solo & tempur dulu..hahax!!



2 comments:

  1. waahh,, rase macam rugi pulak ari tu tak pergi. hukhuk. sedih~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. ntah ko!! xp2 wey..aq ad simpan videonyew..esok ko tgok ar

      Delete