Sunday, 22 April 2012

MeMoRieS IN BLOK C SABGS

errmmm...dekat blok ni, saya jarang singkah ketika tingkatan 1-3..dalam blok ni ada bilik seni, bilik tayang, bilik NILAM, bilik mesyuarat guru dan kelas2 tingkatan 6..blok ni kira macam 'kembar siam' blok B sebab bercantum..haha!! bila masuk ke tingkatan 4, saya mula aktif ke sini akibat dari tugas saya sebagai pengerusi pustakawan NILAM..urghh!!! jadi pengerusi memang memenatkan..nasib baik kerja tak berapa susah..huhu..






walaupun jarang ke blok C, tapi ada banyak juga kenangan2 yang saya dapat..tapi yang paling banyak adalah di bilik seni...haha!! bila teringat balik, memang buat saya gelak guling2..XXD mana taknya, dari tingkatan 1 sampailah ke tingkatan 5, saya tak pernah tinggal untuk duduk ke bilik seni..maklumlah, saya ni *kipas susah mati* seni lukis sebenarnya..ahax!! okeylah, kalau nak bebel ni, memang sampai subuh pula korang baca..ahax!! saya coretkan sedikit kenangan yang saya ingat...harap korang terhibur tau!! (^_^)



terlalu stress buat folio seni sampai berdarah hidung..urghh!! malu betul!





SIAPA USIK BARANG MODEL AKU, HAH!??





jing wei...sorry yew..hehehe





masa ni kat bilik tayang..time hantar folio sejarah form3





YAYAH-budak yg takut duduk sorang2 dengan lelaki (even dgn cikgu)


time ni cuba2 menjawab soalan kimia peringkat universiti..cikgu ajak saya turut serta. ingatkan soalannye senang2, tapi............





akibat spray terlalu dekat...huwaaa!!!





isi data nilam memang mencabar!! kalau tak sempat save, semua data yg diisi hilang terus..





belakang cikgu, berbual2..depan cikgu, buat kerja..XXD





kena komplem dengan cikgu #######



tindakan saya jadi topik hangat sehari..XD





PENGAJARAN: tanya cikgu kalau tak faham..




2 comments: