Tuesday, 6 March 2012

YeY KuCiNG BaRu~

malam kelmarin, time saya nak buka puase, tibe2 aje ade bunyi kucing kat luar..bunyi ue mcm dari jarak jauh..tapi saya biarkn jew..kot2 kew ue kucing jiran haha!! tibe2 rasa pelik pulak bile kucing ue mengiau sampai ke okul 8.30..saya ajak akak tengok2 kot2 kew kucing ue ad dalam parit besar..hah..mmg betul!! kucing ue mmg ad kat dalam parit ue..mmg dalam! x tahu nak amek camne..abang2 jual burger tengok semacam jew kat kitong..eeii...sabo jew..

pastu..JENG JENG JENG... jiran saya Cik Imah datang..dia mmg peminat kucing..saya n akak mintak tolong kat cik imah..dia suruh menantu lelaki dia tolong amekkn..alhamdulillah...kucing ue dapat diselamatkn..THANK YOU CIK IMAH!! bile dapat jew kucing ue, yg pertama kitorang dapat, perghh!!! busuk giler!! bile dh mandikn, baru ar wangi sikit..



 kucing mak, name dia BUNTAL (sebab perut mcm ikan buntal..haha!!) jeles bile ad kucing ni..XXD




buntal asyik nak cari gaduh jew dgn kucing baru ni..isyh2..memang jenuh nak leraikn 2 ekor ni..ahax!! tapi bile dah 2 hari kucing ni menetap kat umah abadi ni, baru ar buntal menerima ia seadanya..ahax!! skemanyew ayat..X)..ni saya amek beberapa pic kucing saya pagi tadi...suka tengok diorang main sama2..


















haha...tadi ada bincang2 dgn mak nak beri nama kucing ni ape..mak suruh gabungkan ayat BUANG+DALAM+LoNGKANG...ahax!!! bile bincang2, mak nak namakn bukang..eeiii...xbest nyew name!! tapi xp ar..ok ar drpd xd name..XXD


**hargai haiwan..mereka pun ada perasaan juga..

2 comments: