Thursday, 1 March 2012

StoP aNNoYiNG CaTS!!!!!!!


sekarang  ni, aku memang bengang dengan  certain orang kt area taman aku yg x tahu la hati dia mcm binatang atau iblis, suka2 hati je letak anak kucing kat belakang rumah aku...WATERPARK!!! dari bln januari smpai la sekarang, dah hampir 4 kali dia letak anak kucing dia kat belakang rumah aku..BABY betul!!!! kalau ye pon x nak bela anak kucing tu, jangan la buang mcm sampah kau, BUDUHH!! rumah aku bukan RUMAH KEBAJIKAN KUCING2 SEDUNIA!!! arghhhh!!!!

kalau la aku tahu saper punye kerja ni, aku nak maki dia hebat2..kaw2..!!!! sebab tindakan dia ni buatkan kesejahteraan kat sini t'ganggu..arghhh!!!!!

oi UTAN, silalah bertanggungjawab sikit..kau ada akal, ada otak, dah paham mana dosa, mana pahala..kau kena ingat, ORANG YANG MASUK SYURGA ADALAH ORANG YG MENJAGA KESEJAHTERAAN JIRANNYA..

terima kasih jika kau dah sedar..(^_^)V


**janganlah terlalu mementingkan diri...

No comments:

Post a Comment