Monday, 12 March 2012

MeMoRieS in BLOK A SABGS





hhmm...tiba2 hati tergerak nak tengok balik gambar2 yang saya ambil masa bersekolah di SMK(P)SAB muar..rindu betul kat sekolah!! hukhuk..bila agaknya nak singgah nanti..hhmm...dalam CD, memang x payah cakaplah..penuh betul gambar2!! haha...bile tengok gambar2 masa form 1-3, lawak betul..muka masing2 mcm innocent jew..XXD

mase form 1-3, kitorang yg plajar RANCANGAN KHAS semua duduk kat blok A..blok ni memang unik! cikgu kitorang cakap, blok ni dibina mase 1938..hoho..memang lama..even bangunan 50% kayu, tapi dah cukup mengisi banyak kenangan..^^




ni ar kelas2 saya dulu~ <3


macam korang tahu, saya ni memang cepat lupa..haha!! so, sblum, lupa ue datang, better saya coretkan sikit kenangan saya masa menghuni kat blok A ni..hope korang terhibur~~


kena marah dengan cikgu BI (lupa saper)





kelas saya betul2 kat atas bilik guru





sorry cikgu zuflin!!XXD





jatuh buat pertama kali kat SMK(P)SAB sebelum jatuh kat tmpt lain..hukhuk





geng2 3RK2 yg segan dgn bab sains..XXD






lain kali jangan duduk sorang2 






time ni balik pukul 7 sebab bas tambang datang pukul 6..T^T




3 comments:

  1. kehkehkeh... tapi kenangan2 mcm ni lah yg akan buat kita senyum sorang2...
    kan? huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...tau xpe! sebab ue nak ingatkan balik..kalo dah ingat, boleh happy kan diri..hohoho

      Delete