Saturday, 17 March 2012

MeMoRieS iN BLOK B SABGS

ahaa..kalau yang lepas2 saya cerita tentang BLOK A, sekarang ni saya cerita tentang blok B pula..ahax!! seronok juga bila terkenangkan zaman2 sekolah ni..dalam blok ni, ada makmal untuk pelajar aliran sains, perpustakaan, kelas tingkatan 5, bilik kaunseling dan kelas tingkatan 6 bawah..


dekat2 dengan blok A jew..^_^


masa tingkatan 1-3, adalah juga datang ke perpustakaan pinjam2 buku..bila naik aje tingkatan4,.....haram. haha!! masuk bilik kaunseling pun kadang2, itupun kalau ada hal tentang IPTA yang ingin saya tanya..masa PMR 2009, kitorang peksa kat sini juga...dulu masa kitorang 4sains3, 4sains2, 4sains1 semua duduk kat makmal kimia, fizik dan biologi..masa ni kitorang takde kelas sebab bangunan sekolah masa tu tengah dibina (kot..tak ingat pula). kiranya ni dalam kategori 'kelas tumpangan' la..huhu.

bila naik ke tingkatan 5, kitorang akhirnya dapat kelas masing2...hehew!! tapi rasanya tak sampai 2 bulan sebab kitorang kena pindah ke bangunan baru...seronok betul!!! tingkatan 5 yang rasmikan bangunan baru dulu...yieehaa!! selain tu, kat blok B ni juga, saya selalu menyelinap masuk untuk lepak2 sampai ke pukul 6 (nanti saya terangkan kenapa saya balik lambat) tapi tak buat apa2 la..sekadar duduk dan tidur....XXD...okey, panjang lebar pula saya bebel..ahax!! ni saya lukiskan sikit kenangan2 yang saya ingat masa menghuni kat blok ni...hope you like it!~~


cara paling senang dan menjimatkan masa+tenaga..XXD





yana..nanti ajar aku cara ikat benda tu taw!!





lampu kelip2..rasa macam disko aje..><"





tak tumpuka perhatian masa cikgu kamariah ajar BM..haha!!






tempat simpanan rahsia..tak tahulah sama ada buku tu ada kat bawah tu lagi ke tak..XX)



*penghargaan*




pertama kali sir neo marah2...sorry, sir!!





haha!! jangan dicontohi sikap ni..XXD




maksud peribahasa: org yg dengki kpd org lain akan memusnahkn diri sendiri





selalu khayal bila masa fizik..sebab tu markah dapat UMMMPPHH!!



jangan salah sangka..saya memang suka buat bot kertas bila hujan berhenti..XXD





YAYAH=budak yang selalu main sebut je..XP



nasib pelajar 'kelas tumpangan'...T^T





cikgu chong, my teacher's chemistry







haha!! main eksperimen acceleration..^^




pengajaran: jangan letak beg sekolah atas lantai bila hujan...






1 comment: