Wednesday, 29 February 2012

YaYaH vs LaWaK KaMPuS


bohonglah kalau saya kata saya ni bukan peminat komik..serius, saya sanggup menghabiskan duit sekolah semata-mata untuk membeli komik..haha!! kalau mak ayah tahu, memang nahas...ahax!! dalam banyak2 komik, saya paling suka komik LAWAK KAMPUS karya KEITH...saya memang serious tahap maksimum minat kat keith sebab komik strip dia x ada satu pun buat saya blur..bila baca, mesti x henti2 gelak punyalah..sebulan saya hampir membaca komik jilid 1-12 tu 3 kali..haha!!

tapi, dalam banyak2 lawak dalam komik ni, ada beberapa jalan cerita yg memang ada kena mengena dengan hidup saya..so, ni saya tunjukkan sikit mana lawak2 tu..keith, izinkan saya share lukisan komik awak..
(^_^)
**sorry, nampak kabur sikit sebab ambil gambar melalui kamera..T^T

yayah as  vanness..XXD
masa ni saya curi2 masuk pejabat skolah rendah n pura2 nak jumpa guru besar..sebijik giler!

yayah as  froggy..
masa form 1, time paper math..memang ada jawapan, x tahu la saper yg jawab..tp saya x bgtahu cikgu langsung..last2 tiba2 je dapat 100%..haha!!

yayah as vanness..
memang suka sepak punggung orang masa darjah 2..haha!!

yayah as aditas..
suka tekan lebam kakak..sebab suka dengar kakak jerit kesakitan..bwahaha!!

yayah as vanness..
time ni masa darjah 6..saya disuruh oleh cikgu PPS untuk ikat buku2 lama..cikgu tu benarkan saya memilih mana2 buku untuk diambil..masa belek2, saya terjumpa duit!! x banyak ar, RM1 jew..XXD



1 comment: