Sunday, 26 February 2012

ReSuLT SPM??

urmm...aku tak tahu nak cakap apa melainkan rasa gugup bila sebut pasal result SPM ni..tengok aje la sekarang. dah hampir 2 bulan ar gak aku susah nak tidur malam2..kadang2 sampai pukul 4 baru nak tidur...hmm..aku sendiri x tahu sama ada aku bole dapat result sebagus dulu..sebab dulu aku memang ada smangat yang tinggi untuk berjaya. tapi, masa peksa SPM ari tu, aku memang down..x tahu kenapa..maybe aku stress bila fikir terlalu banyak subjek yg aku perlu skor..hhmm...

kakak2 aku macam mengharapkan aku dapat sekurang-kurangnya lebih dari 3 A+..tapi....aku x berapa nak janji..aku banyak main hentam time jawab soalan...

bila dah habis SPM ni, aku ingatkan boleh la aku bebas..tapi ternyata x. aku selalu mimpi aku dapat result teruk...pernah sekali aku menangis sebab mimpi tu..bila berdoa, aku tak berapa yakin aku akan dapat A+..hmm...ntah ar ek? andai betul result aku teruk, aku harap aku diberi peluarng untuk berjaya lagi...

(T_T)

No comments:

Post a Comment